وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم
سرخط خبرها

۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و برکنار شدند| مطالبات مردم در ابتدای دولت سیزدهم ١٩ برابر دولت‌های قبل بود

  • کد خبر: ۱۰۸۸۶۰
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و برکنار شدند| مطالبات مردم در ابتدای دولت سیزدهم ١٩ برابر دولت‌های قبل بود
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: ۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و از کار خود بر کنار شدند، این نشان‌دهنده عزم راسخ مرکز ارتباطات است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام احمد صالحی در نشستی خبری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه مرحوم طالب زاده و شهید شیرین ابوعاقله، افزود: رییس جمهوری بر اطلاع رسانی دقیق تاکید دارد و جهاد تبیین را هم که رهبری آن را باز کرده است، در باب جنگ رسانه اطلاع رسانی به موقع شده است و در حال حاضر با پاسخگویی می‌تواند فضای بانشاط در جامعه را ایجاد و فضای اعتماد از بین رفته را اعتمادسازی کند.  

وی گفت: مجموعه‌ای که بنده مسئولیت دارم اسم مبارک مردم بر تارک آن نقش بسته است؛ و منظور ما از مردم از هر رنگ و نژاد و طیف است و هر کس که دغدغه کشور را دارد و برای اعتلای آن خدمت می‌کند برای ما ارزشمند است و این‌ها پایه‌گذاران انقلاب هستند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه در این مدت ۱۰ ماهه، ۴۰۱ مدیر از مدیران دستگاه‌ها ارزیابی شده اند، گفت: ۱۹۰ مکاتبه برای پیگیری این ارزیابی‌ها انجام شده است و در نتیجه آن ۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و از کار خود بر کنار شدند که این نشان دهنده عزم راسخ مرکز ارتباطات است.

صالحی با بیان اینکه نماینده تام الاختیار ۳۰ تا ۳۴ وزارتخانه و نهاد برای رفع مشکلات و با نگاه حمایتی از مردم در اداره کل مربوطه در استان‌ها مستقر می‌شوند، اظهار داشت: ۳۸ هزار مراجعات مردمی و دیدار چهره به چهره انجام و همه این دیدار‌ها در سامانه سامد ثبت می‌شود.

وی افزود: روزانه ۴ تا ۵ هزار مراجعه مردمی در مرکز داریم و این خدمت‌ها با نگاه حل مساله است. ۹۴۴هزار و ۴۲۵  درخواست مردمی در سامانه سامد ثبت شده است؛ که ۸۲ درصد نتیجه ارجاعات ما به نهاد‌ها بوده است.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: ۷۷ هزار و ۷۵۶ درخواست چهره به چهره مردم هم در دیدار‌های استانی انجام شده است.

صالحی با بیان اینکه حجم درخواست‌ها و مطالبات مردم در ابتدای تشکیل دولت ١٩ برابر دولت‌های قبل بود، خاطرنشان کرد: این نگاه همراه با اعتماد و امید مردم به دولت را نشان می‌دهد.  

وی تاکید کرد: مدیران در خط مقدم مراجعات مردمی هستند و همه آن‌ها موظفند در سفر‌های استانی حضور داشته و پاسخگوی مردم باشند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با تاکید بر اهمیت مردم در دولت مردمی گفت: واهمه‌ای از عذرخواهی از مردم نداریم و خود را بدهکار مردم و آنان را مطالبه گر می‌دانیم.

صالحی درباره امکان ثبت‌نام مجدد جاماندگان از دریافت یارانه، اظهار داشت: در بحث جاماندگان از یارانه، راه‌اندازی سامانه آن، بسیار نزدیک است و هم و غم همه مسئولان رفع این دغدغه مردم است. زمان دقیق راه اندازی این سامانه را دوستان مسئول اعلام می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->